[vpsFree.cz: community-list] Já to balím anebo seriál o balení balíčků

Pavol Hluchý pavol.hluchy at gmail.com
Wed May 6 07:03:56 CEST 2015

Cau,

ja sa v arch-u hybem nejaky ten patek uz ...
Jako bolo spomenute tak riesim template pre vpsfree, ale okrem toho sa
staram aj o nejake baliky na AUR (gitlab, gitlab-ci, netbeans-nightly,
... https://aur.archlinux.org/packages/?SeB=m&K=Lopo)
Takze ak si popri worku najdem cas (makam na veciach pre min. skolstva)
tak skusim nieco spisat ... netvrdim ze som nejaky super odbornik, ale
na zaciatok by to mohlo stacit. A kedze sa tu uz aj niekto dalsi ohladom
archu ozval tak budem mat aspon nejaku kontrolu ze som na nieco
podstatne nezabudol, prip. to mozme nakonec dat dokopy aj spolocne.

Lopo