[vpsFree.cz: community-list] brutoforce attack

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Sun Mar 29 06:35:58 CEST 2015

Aktualizace WP a sablon
Vymazata nepouzivane doplnky a templaty
Nepouzivat doplnky a templaty z pochybnych zdroju

***

Aktualizace OS a PHP

***

pro deb - apt-get update; aptitude full-upgrade
pro cent a spol. - yum update

***

Z logu zjistit o ktera URL je podezrele vysoy zajem a hledat chybu tam
nebo uz tam bezi nejake nezadouci procesy?

***

proscanovat WWW data pomoci
	https://www.rfxn.com/projects/linux-malware-detect/

***