[vpsFree.cz: community-list] over-current condition

Peter Bubelíny neri at neridev.com
Thu Mar 26 16:15:59 CET 2015

Problémy s perifériami, či ext. hdd cez USB nemám žiadne. Čo som čítal
na fórach, tak iní písali, že pri tomto výpise PC vykazoval aj problémy
so štartovaním, alebo vypínaním...

Teoreticky môže byť problém kernel vs. nový HW, ale nemyslím že Lenovo
B50-70 je nejaká novinka, na trhu už je nejakú dobu.
Či to je bios, ako písal kolega nižšie, otestovať nemám ako, teda ani
neviem či to poslať na reklamáciu...

pb.