[vpsFree.cz: community-list] DDoSy na Teamspeak

Pavel Valach valach.pavel at gmail.com
Tue Mar 10 22:06:31 CET 2015

myslím, že tady Petr má pravdu. Když nastane nějaký DDoS, většinou je to
kvůli tomu, že majitel serveru někoho slušně naštval, třeba ho (i
právoplatně) vykopnul ze serveru apod. Proti takovým DDoSům se vážně
těžko brání, a bohužel těm, kteří útočí, bývá naprosto putna, že tím
odstřihnou i legitimní provoz. Nicméně toto se dá aplikovat na naprostou
většinu webových služeb, kde je nějaká sociální interakce; podobně se ti
DDoS může přihodit i na nějakém trochu větším komunitním fóru.
IMHO se jen málokdy jedná vyloženě o konkurenční boj, ale i to se děje.

Pavel

Dne 10. 3. 2015 v 21:48 Petr Líbal napsal(a):
> Ahoj,
>  jen bych dodal že mi na "sklepním" servříku beží TS3 snad 4roky, není
to nic velkýho jen nekomerční licence pro kamarády a kamarády
kamarádů...(do 30lidí naráz..) :) a až na pár děr co se týče oprávnění
sem nezaznamenal problém.. řekl bych že tyhle věci bejvaj osobnějšího
rázu...
> a k těm alternativám, co se týče čistě hlasové komunikace oukej, TS3
má však pár slušnejch pluginů, např. pro ARMU je skvělej ACRE mod.
kterej se prostě ničim nahradit nedá... jen otázka zda se to v
konktrétních případech využívá ;)