[vpsFree.cz: community-list] DDoSy na Teamspeak

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Tue Mar 10 21:48:57 CET 2015

Ahoj,
  jen bych dodal že mi na "sklepním" servříku beží TS3 snad 4roky, není
to nic velkýho jen nekomerční licence pro kamarády a kamarády
kamarádů...(do 30lidí naráz..) :) a až na pár děr co se týče oprávnění
sem nezaznamenal problém.. řekl bych že tyhle věci bejvaj osobnějšího
rázu...
a k těm alternativám, co se týče čistě hlasové komunikace oukej, TS3 má
však pár slušnejch pluginů, např. pro ARMU je skvělej ACRE mod. kterej
se prostě ničim nahradit nedá... jen otázka zda se to v konktrétních
případech využívá ;)

mějte se
Petr