[vpsFree.cz: community-list] vpsfree plánované změny?

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Tue Mar 10 18:37:17 CET 2015

On 03/10/2015 05:58 PM, Jirka Bourek wrote:
> Věci, co souvisí s vpsAdmin 2 jsou na githubu haveapi-client,
> vpsfree-client, haveapi a vpsadminapi?

vpsadmin - web rozhrani bezici na vpsadmin.vpsfree.cz, aktualne uz
z velke casti klient pro vpsadminapi, pro komunikaci s API pouziva
haveapi-client-php a haveapi-client-js

vpsadminapi - to, co bezi na api.vpsfree.cz, obsahuje veskerou aplikacni
logiku

vpsadmind - daemon, ktery je na vsech nodech a vykonava akce vytvorene
pres web rozhrani, resp. API

vpsadmindctl - CLI k vpsadmind

vpsadmin-doc - nejaky naznak dokumentace

haveapi - knihovna, na ktere je postavene vpsadminapi

haveapi-client - ruby klient pro haveapi; vpsfree-client a vpsadminctl
(bez 'd') jsou pouze jeho odvozeniny, lisi se to vesmes akorat nazvem a
vychozi URL pro API

vpsadmininstall - stary instalator celeho vpsadminu, neumi nainstalovat
aktualni verzi

Pokud ma repozitar vetev 'devel', vyvoj probiha tam.

> class ActionFailed < Exception
>
> AFAIK (opakuju, nemůžu s klidem prohlásit, že jsem nějakej extra
> rubysta) se odvozování od Exception považuje za bad practice s tím, že
> se má odvozovat od RuntimeError nebo StandardError.

Dobry postreh. V novejsim kodu uz to mam spravne. Prisel jsem na to tak,
ze jsem napsal `rescue => e` a ono to _nezachyti_ vsechny vyjimky.
Chytne to prave jen vyjimky odvozene od StandardError a ty na Exception
projdou. Malem jsem u toho rozbil klavesnici, nez jsem na to prisel. :))

> Nemám žádnej veřejně
> dostupnej git, takže pokud aither souhlasí, bude si to muset opravit sám
> ;-)

Ted nerozumim. Kvuli tomuhle je to prece na githubu, kde se da snadno
poslat PR. I kdyz bych nejradsi nasadil pro sdruzeni gitlab se stejnym
loginem jako do vpsAdminu, ale zatim se mi to nedari. Nevidim duvod
pouzivat nejakou cizi sluzbu, kdyz to muzeme mit self-hosted.

Jakub