[vpsFree.cz: community-list] vpsfree plánované změny?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Tue Mar 10 17:58:15 CET 2015

> To je ve vzdalenejsi budoucnosti porad, protoze Aither nestiha, je
> potreba vpsAdmin 2.0 na toto a jaksi jsme neodhadli, jak dlouho bude
> vyvoj trvat. Velmi by se hodil nejakej schopnejsi rubysta, kdyby
> prilozil ruku k dilu.

Věci, co souvisí s vpsAdmin 2 jsou na githubu haveapi-client,
vpsfree-client, haveapi a vpsadminapi?

Teda (disclaimer), nemůžu se s úplně klidným svědomím prohlásit za
schopnějšího rubystu a nemůžu ani slíbit, že si najdu čas, ale kdyby
náhodou, tak abych se rejpal ve věcech, co jsou aktuální

Když jsme u toho, trochu jsem klikal a narazil jsem v
https://github.com/vpsfreecz/haveapi-client/blob/master/lib/haveapi/client/exceptions.rb
na

class ActionFailed < Exception

AFAIK (opakuju, nemůžu s klidem prohlásit, že jsem nějakej extra
rubysta) se odvozování od Exception považuje za bad practice s tím, že
se má odvozovat od RuntimeError nebo StandardError. Nemám žádnej veřejně
dostupnej git, takže pokud aither souhlasí, bude si to muset opravit sám ;-)