[vpsFree.cz: community-list] Mikrotik VPN

Ghormoon ghormoon at gmail.com
Sat Mar 7 10:36:16 CET 2015

Ahoj,
Ja osobne na soukromy mikrotiky lezu pres openvpn, ma to jiste nedostatky
(nejde udp mod, nektere prvky zabezpeceni navic to neumi, mam pocit ze
treba ta.key tomu nedas), ale furt mi to prijde pomer cena(cas)/bezpecnost
docela slusny :)
Nechavam to spojeni teda otevreny furt, trafficu to moc neudela, tak co ...
(mikrotik mam zasadne jako klient, server je vpska)
Ghor