[vpsFree.cz: community-list] Nová verze webu je nasazená

Jiří Pucherna pucherna at reklalink.cz
Wed Mar 4 20:05:22 CET 2015

Ahoj, no zrovna ten bod c) neni uplne tak pravda, zrovna ETNyx sem hazel
grafickej navrh asi tri dny po tom co se o tom zacalo debatovat ale
nikdo na to ani nehlesnul a pak se to bez nejake diskuse zadalo delat
(tim nespochybnuju vase pravo to udelat to v zadnem pripade :) ) ale jen
tak na okraj ze to zase tak uplne pravda neni ze nikdo nic nedelal. Ano
nebyl to (ten navrh) one page coz je mozna duvod proc to nikdo
nekomentoval protoze vedeni chtelo proste tento druh webu coz ma urcite
klady i zapory a urcite je jeste kde zapracovat ale to by mel delat spis
nekdo kdo se zabiva tim jak se chova navstevnik webu jak na co reaguje
atd. protoze grafik bude mit nazor nejaky programator nijaky a stejne se
z toho asi nic moc kloudnyho nedostane, ale co me osobne udivuje, je
fakt, ze se za web zaplatilo dle meho nemalo penez a nakonec to musi
dodelavat clenove ze sve aktivity, coz je obecne spravne, ale myslim ze
kdyz uz se to nekomu zaplatilo, mohl by to ten clovek taky dodelat a za
ty penize bych mozna od nej cekal i prave to obhajeni toho kde co a jak
na tom webu je - nicmene to muze byt nazor zalozeny na nedostatku
informaci ktere mam, takze pokud je to jinak tak se omlouvam za spatny
soud :)

Jirka