[vpsFree.cz: community-list] Nová verze webu je nasazená

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Tue Mar 3 23:14:51 CET 2015

Designéři a podobní frikulíni musejí vykazovat činnost, nemohou přiznat
že tak jak to je, je to dobrý.

Takže co chvíli přijdou s něčím (ideálně kompletní přehazovačka), co
prohlásí za "nové cool" a spolu se zbytkem světa vykazují dalších pár
let činnost na předělávkách.

A pak znovu. Nijak se to neliší od razítkovacích míst na úřadě apod -
prostě díky robotizaci už není tolik práce pro lidi :)