[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS & server

Jiri Hron jirka.hron at gmail.com
Thu Jun 11 13:41:56 CEST 2015

Ahoj,

já mám HP Microserver (nevím přesně jaká to je generace) doma už asi něco
přes 2 roky a i jsme ho později pořídili do práci - oboje pro využití NAS.
Doma jsem si do toho navíc pořídil KVM kartu přímo pro tento server, tak že
je to naprostá bomba a server klidně může být někde tak říkajíc "ve skříni"
a vůbec se nemusím starat kde - stačí jen 2x lan kabel a napájení.

Osobně jsem s ním velice spokojený, dá se tam v podstatě připojit až 5
disků (4 do předních šachet a 1 do pozice na DVD) a například je uvnitř
přímo USB konektor, tak že není problém z toho bootovat nějaký systém přímo
z flashdisku (kdyby tu byla taková potřeba).

Co se hluku týká, má to v sobě jeden velký větrák, který to ofukuje přes
všechny ty 4 přední diskové pozice. Spíše než hluk od větráku jsou více
slyšet ty disky. Větrák umí taky dost točit - třeba po zapnutí se rozjede
ale pak se ztiší.
Rozhodně bych to jako hlučný nenazýval ale do ložnice bych si to osobně
nedal. Nicméně úroveň hluku je dost individuální věc.

(tuhle zprávu jsem začal psát před odchodem na oběd, tak že teď koukám že
už tam nějaká odpověď na toto téma byla).

Jirka