[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS & server

D.Hanzlik at seznam.cz D.Hanzlik at seznam.cz
Thu Jun 11 13:30:15 CEST 2015

Ahoj,
   co se týče hlučnosti HP Microserver G7 tak bych to popsal podobně jako
kolega. Tj. když se soustředím tak něco slyším. Do do ložnice bych si to
nedal ale v obýváku je to v pohodě. Jako zdroj hluku je tam jeden velký
větrák (ten někteří mění za tišší) a pak ty disky.
A co se týče pamětí. Podle diskuzí je neoficielní limit 2x8GB viz: http://n
40l.wikia.com/wiki/Memory
Já používám kombinaci 8 + 2 tj. 10GB a jede to v pohodě.

David