[vpsFree.cz: community-list] Kontrola přístupu k datům na serveru a zákoné požadavky

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Jul 14 13:58:10 CEST 2015

budu uplne uprimny - tahle diskuze je z principu nesmyslna, spolek
nemuze nest odpovednost za cleny, odpovednost za data je na nich.

Nevidim v tom problem, je to stejne jako v pripade SLA, uz vidim, jak
to z toho Wedosu budes soudit a vysoudis, kdyz stejne, pokud ty data
leaknou, to bude s nejvetsi pravdepodobnosti zanedbani na prvni
instanci admina - tzn. toho admina VPS. Proste pravnicka blbost na
Ntou, v realnem svete uz vidim, jak to cele bude krasne fungovat na
zaklade jednoho OK od pravnika "ze takhle to ve smlouve staci".

Mne prijde diskuze na tohle tema zbytecna, aneb s pravnicinou,
prelejvanim zodpovednosti a posouvanim horkeho bramboru - aspon za
mnou - prosim nechodte. Je na kazdem zvazeni jeho rizik. :)

Ja se radsi budu starat o to, aby ty masiny byly realne technicky co
nejbezpecnejsi. Papirovacky resit, to ne-e.

/snajpa