[vpsFree.cz: community-list] Mailinglist a DKIM

Stanislav Petr glux at glux.org
Wed Jan 21 15:37:31 CET 2015

Řešením by podle mne bylo na serveru určitě po zmodifikovani zprávy odebrat DKIM hlavičku, o tom asi není třeba diskutovat... email bez DKIM je určitě lepší než s chybným DKIM.

SPF taky není potřeba řešit, protože to by se mělo jestli se nepletu aplikovat jen na obalkovou adresu. Ta je v případě mailinglistu adresou serveru.

A co se týká nového podpisu DKIM, tak to je jediná otázka k diskusi. Protože tady je potřeba vyřešit konflikt s případným striktně nastaveným DMARC.

Odesláno z iPhonu