[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Tue Jan 20 14:54:38 CET 2015

Otázka je, jestli vůbec má smysl řešit SSL. Dost o tom pochybuju,
protože při doručování ke Google je tvůj VPS v pozici klienta a svůj
certifikát tedy neprezentuje.

Jo, možná by to mělo smysl, kdyby se Google při příjmu zprávy pokoušel
připojit zpátky na MX odesílatele a "proklepnout" si ho, ale nevím o
tom, že by to dělal.