[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Michal Burian michal.burian at email.cz
Tue Jan 20 10:41:13 CET 2015

Díky za postřehy, dává to smysl, ale  ...

... ani po změně MX záznamu na shodu s hostname a vygenerování self-signed
certifikátu pro TLS se nic nezměnilo. Padá to do spamu. Ověřuje snad google
certifikát???

Co mě dostává do kolen, z mailserveru u wedosu, a tam jsem se nepáral ani s
nastavením SPF, chodí zprávy přímo do inboxu (email bez historie a není v
kontakt listu).

Až na tu botu dojdu, asi mě švihne. Doh!

michal