[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Stanislav Petr glux at glux.org
Sun Jan 18 19:27:39 CET 2015

Pri pohledu z venku to vypada relativne dobre, akorat bych do MX zaznamu
misto mail.obchodyaz.cz dal vps1.obchodyaz.cz (coz je reverz a zaroven
se tak hlasi MTA). To by mohlo mit vliv tam kde se u antispamu dela
callback, coz je sice prasecina ale dela se to.

RBL jsou v zasade cisty: http://multirbl.valli.org/lookup/37.205.10.205.html

Ale zkontroluj si ze ti spravne funguje TLS na SMTP. E-maily dorucovany
na gmail bez TLS s mnohem vetsi pravdepodobnosti hodi gmail do spamu.

Na to TLS bych se asi zameril nejdriv aby obsahoval korektni CN. Viz:

openssl s_client -starttls smtp -crlf -connect vps1.obchodyaz.cz:25

CONNECTED(00000003)
depth=0 C = CZ, L = Default City, O = Default Company Ltd
verify error:num=18:self signed certificate
verify return:1
depth=0 C = CZ, L = Default City, O = Default Company Ltd
verify return:1
---
Certificate chain
 0 s:/C=CZ/L=Default City/O=Default Company Ltd
   i:/C=CZ/L=Default City/O=Default Company Ltd
---

--
Stanislav Petr
glux at glux.org