[vpsFree.cz: community-list] Přednášky na InstallFest

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Fri Feb 27 22:12:55 CET 2015

Caute, kedze postfix + dovecot pouzivam a mam ho rozchodeny, robim aj
skolenia tohto typu, mohol by som to zobrat.. Nech mi Jirka (alebo niekto)
posle obsah, ktory je dohodnuty, pripadne slajdy a pozriem sa na to. Este
overim cas, lebo v utorok sa mi narodil syn, takze neviem, ci to moja zena
zvladne, ale ak ano, rad pomozem :)

Miso