[vpsFree.cz: community-list] Přednášky na InstallFest

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Fri Feb 27 15:57:09 CET 2015

Dne 19.1.2015 v 14:34 Petr Krcmar napsal(a):
> Ahoj všem,
>    dostali jsme nabídku udělat vlastní track na letošní konferenci
> InstallFest (www.installfest.cz) na Strahově. Šlo by o půldenní mini
> akci, kde bychom začátečníkům pustili VPS, řekli něco o vpsFree.cz a
> vysvětlili jim základy správy vlastní VPS.
>    Napadlo mě oslovit vás všechny, protože se mezi vámi najde jistě
> někdo, kdo bude ochoten a schopen se na tom podílet. Zejména vlastní
> přednáškou. Bude to probíhat formou školení, lidi si přinesou notebooky
> nebo se posadí za počítače ve školicí místnosti. Pak jim uděláme takovou
> [...]

Ahoj všem, na InstallFestu už jsme v programu včetně konkrétních
prezentací. Bohužel se teď ukázalo, že Jirka Medvěd nemůže z časových
důvodů přijít a udělat svou krátkou prezentaci o mail serveru. Prosím
někoho šikovného, kdo by byl schopen to odpřednášet. Jirka nabízí pomoc
se slajdy i virtuálem a vším kolem. Ovšem nebude schopen se dostavit.
Jde o 25minutovou prezentaci týkající se Postfixu a Dovecotu. Díky

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz