[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Thu Feb 26 14:46:36 CET 2015

Uzitecnost VPS nech posoudi provozovatel. Co ho na to alespon upozornit?

Bud nabizim neomezene sdilene VPS a nebo musim nastavit pravidla, lepe
limity a priority. User o tom netusi a nevi, jak se chovat.

Je zapotrebi najit nejuzsi misto a tam nasmerovat sve snahy o odstraneni
problemu:

- vykon diskoveho pole
- nacasovat jinam zalohovani
- priorita migrace
- limitace
- ?

Nejsem schopen dat vsem na sdilenem prostredi vykon dedikovaneho serveru