[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Thu Feb 26 11:48:04 CET 2015

V kazdem pripade je nejlepsi viceurovnova filtrace

- zodpovedne chovani useru
- filtrace odchazich mailu
- SPF + DKIM
- filtrace prichozich mailu
- filtrace na strane uzivatele

A nechat filtrovat zavirovane maily az a jen pouze na uzivateli mi
prijde malo. Clamav nic nestoji, je to par radku v konfiguraci a urcite
neuskodi. Filtrovani vice ruznymi antiviry urcite neni na skodu

Jina antivirova GW je http://mailscanner.info/, ale jeji konfigurace
neni az tak snadna