[vpsFree.cz: community-list] Problem so spamom

René Klačan rene.klacan at gmail.com
Wed Feb 25 22:24:21 CET 2015

Ahoj,

ja som mal (mozno este aj mam) podobny problem a jedna z veci, co som
nasiel bol Perl script, ktory mi strcili do Wordpressu, volal sa main.css a
startoval si vlastny SMTP server, takze ani nepotreboval beziaci SMTP
server na VPS a posielal pravidelne spam. Skus checknut po niecom podobnom,
ja som to objavil monitorovanim procesov a studovanim kazdej veci, co sa mi
nezdala.

Rene