[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Tue Feb 24 15:48:47 CET 2015

Dne 24.2.2015 v 10:01 Silvestr Hašek napsal(a):
> tak na to kdyžtak mrkněte, večir se připadně podívám na ty poslední dva
> bodíky.
>
> jen k tem lidem jeden človíček vám tam chyby foto a popis, je to tam v
> komentáři napsaný, teď si nevybavuju konkrétně kdo to je :-)

Výborně, díky moc! Zatím je to na dev.vpsfree.cz. Přijde mi to super,
jen bych prosil ještě upravit ty šipky tak, aby ta jejich aktivní plocha
byla po celé výšce toho objektu, aby nebylo se třeba trefovat přesně do
nich, ale stačilo by kliknout kamkoliv po straně. Šlo by to?

Profil a fotku Michala Janouška pak doplníme, poprosil jsem ho o dodání.

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz