[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Silvestr Hašek sh at efun.cz
Tue Feb 24 10:01:35 CET 2015

Ahoj,

otevřel jsem na na githubu 3 pull requesty k

* je tam šest fotek lidí z vedení, ale tři jsou zakomentované, nevejdou
se – zmenšit to tak, aby se tam všech šest vešlo
* zastavit rolování sliderů při mouse over tech sliderů
* přidat sliderům šipky vlevo/vpravo

tak na to kdyžtak mrkněte, večir se připadně podívám na ty poslední dva
bodíky.

jen k tem lidem jeden človíček vám tam chyby foto a popis, je to tam v
komentáři napsaný, teď si nevybavuju konkrétně kdo to je :-)