[vpsFree.cz: community-list] snadná administrace vpsky

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Sat Feb 14 15:52:20 CET 2015

ahoj,

mam teď svoji vps s kolegou, doteď jsem všechno dělal já ale říkám si že
třeba existuje nějaké lehké rozhraní které by mi umožnilo snadno pridat web
do apache, databázi či mailovou adresu. Nechci jít hned do vpsfree prototže
to jsou poměrně výkonově náročné systémy. Stačily by mi spíš nějaké "sady
osvědčených skriptů". Měl jsem už v minulosti takovou věc napsanou ale
nebylo to zcela ideální... Kolega je laik nicméně linuxák.

běží nám tam scp, http/https, mysql, postgres, postfix a nějaký joby v
cronu...

budu vděčnej i za dobrý tip :)

o.