[vpsFree.cz: community-list] Vypadky Node5

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Tue Feb 10 11:23:04 CET 2015

Nikos Timiopulos wrote:
> Mě samotného výpadky také trápi, ale na obranu vpsfree.cz je třeba si uvědomit, že to není komerční služba, kam lze volat a buzerovat v případě výpadků.

Což to je určitě pravda, ale i jako člen vpsfree si můžu vybrat, že
půjdu jinam, když jsem nespokojen. A bez lidí by celé vpsfree pozbylo
smyslu, takže nad stížnostmi není možné jen tak mávnout rukou se slovy
"není to komerční služba"

(A nevěřím tomu, že by lidi, co mají vpsfree na starosti, takhle mávli
rukou.)

> Pro provoz vysoce dostupné služby v tuto chvíli 1 VPS u vpsfree vhodná není.

1 VPS není pro provoz vysoce dostupné služby vhodná nikde. Na druhou
stranu mezi vysoce dostupnou službou a službou, co má opakované výpadky
přes den, je ještě spousta odstínů šedi. A já bych neřekl, že vpsfree by
mělo mít pověst provozovatele VPS, na které si dávejte jenom věci, na
kterých vám nezáleží.