[vpsFree.cz: community-list] Port 25

Thomass Quar quar.web at gmail.com
Thu Dec 17 21:46:42 CET 2015

uz bylo zkouseno na openalt.. posleze jsem zkousel i relativne nedavno [cca
dva tydny zpet].. blackberry se stale nelibi - beru ze bb je minimalni
system, ale treba ios 5 coz je default pro iphone 4 take stale nebere cert..

chyba sice neni na strane let's encrypt, ale v tento moment ani na strane
uzivatele, coz muze prinest vysledky, ktere dany vlastnik domeny uplne
nechce..

> U starší verze Androidu (myšleno 2.3 a starší) je problém hlavně v
> nepodpoře SNI. Ale to není chyba Let's Encrypt, to nebude fungovat s
> žádnou autoritou. Ale obecně je IdenTrust hodně dobře podporovaná
> autorita, takže já mám zkušenosti velmi dobré. Tedy pokud je to správně
> nasazené, posílá se celá cesta a podobně. Dobrou implementaci můžete
> vyzkoušet na https://www.petrkrcmar.cz/ a podělte se o zkušenosti s
> nějakým zařízením, kde to nefunguje (+verze systému a prohlížeče). D9ky
>
> --
> Petr Krčmář
> [...]

*quar | www.quar.cf <http://www.quar.cf>*
*html, python, node.js, php coder and sysadmin*