[vpsFree.cz: community-list] Port 25

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Thu Dec 17 21:19:58 CET 2015

Dne 17.12.2015 v 18:37 Thomass Quar napsal(a):
> Takze pokud mate visitors na starsi verzi androidu, ios nebo bb os [u
> toho toho neplati starsi], tak se cert hlasi jako self-signed, pripadne
> rovnou zamitne pristup.. :]

U starší verze Androidu (myšleno 2.3 a starší) je problém hlavně v
nepodpoře SNI. Ale to není chyba Let's Encrypt, to nebude fungovat s
žádnou autoritou. Ale obecně je IdenTrust hodně dobře podporovaná
autorita, takže já mám zkušenosti velmi dobré. Tedy pokud je to správně
nasazené, posílá se celá cesta a podobně. Dobrou implementaci můžete
vyzkoušet na https://www.petrkrcmar.cz/ a podělte se o zkušenosti s
nějakým zařízením, kde to nefunguje (+verze systému a prohlížeče). D9ky

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz