[vpsFree.cz: community-list] VPS pouze s IPv6

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Wed Aug 12 23:27:55 CEST 2015

Hello,
testuju VPS pouze s IPv6 adresou a zjistil jsem, ze je celkem problem s
instalaci a udrzbou. Napr. security.debian.org se mi nechce spojit. Nestalo
by za zvazeni pridat nejakou interni IPv4, ktera by se natovala do netu?
Pripadne by si user user mohl vytvorit vlastni subnet, pres ktery by se
videl mezi sebou a ven. Ted je sice pekne, ze si uzivatel muze nabindovat
vice VPS, ale kdyz se s nima poradne nedomluvi, tak to je takove polovicni
(vzdy neni treba dalsi verejna IPv4)

Klidne bych s tim po prazdninach pomohl, kdyby o to mel nekdo dalsi zajem.

--
S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934