[vpsFree.cz: community-list] Aktualizace vpsAdminu: 31.7-2.8., vpsadmin.vpsfree.cz, api.vpsfree.cz, nasbox.prg

Stanislav Petr glux at glux.org
Sat Aug 1 15:23:29 CEST 2015

Ok. To rad slysim... :) Mne totiz akorat trochu prekvapil dneska
pohled do gitu OpenVZ. Ze patch na kernel 2.6.32 a 3.10 nebo 3.18 bude
mensi je samozrejme jasne, ze OpenVZ neumira je na tom gitu taky
videt, jen mne trosku "vydesila" rychlost vyvoje v porovnani s vyvojem
u RH - rebase kernelu v ramci jedny rady systemu jsem totiz v historii
RH jeste nevidel...

- --
Stanislav Petr