[vpsFree.cz: community-list] Docker

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Wed Apr 29 21:24:43 CEST 2015

Viem, že som to chcel testnúť a skúsiť použiť na nejaké veci, takže
určite poteší :)

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*