[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Sep 17 17:39:05 CEST 2014

Dne 17.9.2014 v 16:20 Pavel Snajdr napsal(a):

> Vypada to jako nutnost. Akorat premejslim nad nejakym prediktibilnim
> klicem, podle kteryho to vezmem - asi to splitnout na pulku podle
> klice sudy/lichy. Nebo ma nekdo lepsi napad?
>
> /snajpa

Přijde mi, že je celkem jedno jaký bude klíč, takže klidně sudá/lichá,
ale důležité je, aby byl tento klíč veřejně známý a aby si mohl člověk
objednat VPS z daného lotu, pokud si bude chtít udělat nějaké failover
řešení a mít zajištěno, že mu z důvodu nějaké nestability nespadnou obě
VPS najednou, jak už tu někdo psal (že při hromadném restartu mu
nestihne první VPS kompletně naběhnout a druhá co zatím převzala práci
už jde do restartu taky).

Š.