[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Wed Sep 17 15:35:37 CEST 2014

A proc musi byt nase provozni prostredi za kazdou cenu ihned updatovano?

Verze z OpenVZ jeste neni stabilni. Co kdyz za tu chybu muze jejich
oprava? v RH kernelu z RH 6 rady bych vinu primarne nedaval

Obecne se s opravami alespon nejakou doby pocka, pak se vezme testovaci
jeden box a az pote se updatuje...

Zeptejte se spravcu Win serveru, jak to delaji, jak radeji nekolik dnu
pockaji - za cenu zvyseneho kratkodobeho rizika.

Skutecen ta opravovana chyba byla tak zasadni, aby se ihned muselo
updatovat cele VPSfree? Neumim to posoudit, ale nekolik dnu se mohlo
pockat a jet pak postupne

Az vyda OpenVZ stabilni jadro, to budeme znova updatovat?