[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 17 14:57:22 CEST 2014

Abych to trosku podlozil, pro ty, co jsou lini si o tom neco najit a
radsi budou delat akorat chytry :))

OpenVZ akorat vcera vydalo testing kernel 042stab093.5, ktery rebasuje
nad RHEL6 kernel 2.6.32-431.29.2.el6 - da se cekat, ze tak do tydne
max vyjde jako stable.

https://rhn.redhat.com/errata/RHSA-2014-1167.html
https://access.redhat.com/security/cve/CVE-2014-0205
https://access.redhat.com/security/cve/CVE-2014-3535
https://access.redhat.com/security/cve/CVE-2014-3917
https://access.redhat.com/security/cve/CVE-2014-4667

Z toho jsme affected CVE-2014-0205.

Takze tak.

Jeste nejaky poznamky od expertu, co se do toho vyznaji?

/snajpa