[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 17 11:22:05 CEST 2014

Ou, dalsi odbornik.

Vyborne.

Ja jenom tak si proste updatuju, protoze mne to bavi :)

Kdyby te to chtelo zajimat, kernel 085.20 byl zranitelnej nejmin na 3
CVEcka, nefungoval systemd pod Archlinuxem a byl rozbitej accounting
CPU time, to jenom tak, co si pamatuju, je tam nescetne dalsich fixu
okolo.

Vypadky konektivity s timhle vubec nesouvisej, to je proste o tom, ze
pri poctu VPS, co mame, uz se k nam hlasi i lidi, co s tim vubec neumi
delat a hacknuta VPS je na dennim poradku. Proto jsme zavedli shaping.
A rekl bych, ze je klid.

Dalsi srani bylo s primary routerem, kde se za ty 3 roky vysvitily ty
Supermicro sitovky (ono se to stalo i secondary, ale jenom jednomu
interfacu a prediktibilne, takze nebyl problem hodit ten port na jinou
sitovku). Primary router mam ted v Relbit office a vymyslim, co s nim,
no reseni by byvalo bylo vymenit sitovky, ale rozhodli jsme se prejit
na podporovanou platformu Mikrotiku, proto CCR.

Jakoze, nejvetsi nedostatek, o cem tu vlastne tocime, je, ze narozdil
od vetsiny fullvirt reseni, OpenVZ neumi az tak spolehlive presouvat
bezici kontejnery mezi serverama - umet tohle, neni co resit a nikdo
si niceho ani nevsimne, vypadek tam sice bude, ale uptime counter to
nezresetuje a vsichni jsou spokojeni. No, to s OpenVZ jde sotva pro
50% kontejneru, co mame. Bohuzel.

/snajpa

On 09/17/2014 11:05 AM, Michal Krajcirovic wrote:
> [...]
>
> Myslim, ze to ze nekdo neni "spokojeny" s necim neznamena, ze to
> musi automaticky umet delat lepe - taky nekupuju rohliky z
> agrofertu a nemyslim, ze bych je upekl lip, ale jdu proste do
> mistni pekarny, kde to lip (a podstatne draz) umej.

> Dne 17. 9. 2014 10:39, Pavel Snajdr napsal(a): Mno, prijit ti to
> muze.
>
> Jestli myslis, ze pro to delam malo, nech sa paci, dam ti root
> pristup a muzes to spravovat za mne.
>
> Jak uz po trilionty rikam, proste to NENI jak testovat. A je to
> vec kterou neumim rozlousknout uz 6 let.

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*