[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Michal Krajcirovic michal at krajcirovic.cz
Wed Sep 17 11:05:53 CEST 2014

Snajpo, myslim ze si to beres zbytecne osobne, nikdo nerika ze pro to
delas malo, blbe, ... (ani ze by to chtel delat lip)
tady kolega pouze konstatoval, ze je stabilita na prd - coz s nim musim
souhlasit a byl to jeden z duvodu, proc jsem svoje vps u vpsfree zrusil.

ano, tak monstrozni vykon za takovou cenu jako vpsfree asi nikdo
nenabizi, ale uprimne jsem radej, kdyz mi false positives z monitoringu,
ktery mi u vpsfree bezel, klesly asi na setinu pote, co sem to presunul
na podstatne mene vykonnejsi vps u digitaloceanu.
Neminim ti jakoli kecat do spravy serveru, ale osobne nevidim zadny
duvod, proc jet na nejnovejsich jadrech jen proto, abysme je meli. Nemam
pocit, ze by nam, krome tvoji prace, a dalsich vypadku, prinesly
jakakoli pozitiva.

Myslim, ze to ze nekdo neni "spokojeny" s necim neznamena, ze to musi
automaticky umet delat lepe - taky nekupuju rohliky z agrofertu a
nemyslim, ze bych je upekl lip, ale jdu proste do mistni pekarny, kde to
lip (a podstatne draz) umej.