[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Wed Sep 17 06:10:31 CEST 2014

Ahoj, musím sa pridať. Nebudem tu mudrovať, do týchto vecí sa fakt velmi
nevyznám, ale so stabilitou je to posledný mesiac fakt naprd. Neviem ako
to chodí, ale potešilo by ma, keby sa dal udržať nejaký štandard, takto
mi to príjde, ako by sa nejak zbytočne moc experimentovalo a potom to padá.

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*