[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Sep 16 21:32:13 CEST 2014

To by byla fajn strategie, kdyby se to neprojevilo vzdycky jenom na
jednom nahodnym nodu. Proste staci nejakej obskurnejsi workload a je
to... jenze pro kazdej bug jinej specifickej workload, co ho da do kolen.

Idea je to pekna, kdyby se to dalo delat pres den, jenze to tezko.

Takhle by to upgradovani znamenalo efektivne pri poctu 12ti masin 12
dni byt vzhuru v noci. Not sure if so much of a good idea.

Chapu, co se snazis rict, ale nejsem si jistej, jestli existuje reseni.

/snajpa