[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Peter Bubeliny peter at neri.sk
Tue Mar 25 23:50:36 CET 2014

Ahojte,

ma niekto prosim skusenosti s high-availability replication
riesenim/nasadenim medzi 2 strojmi a vie nieco konkretne odporucit?
Zjednodusene princip funkcnosti je automaticka replikacia dat (subory ci
db mysql/mariadb) a v pripade ze vypadne stroj 1 , ulohu preberie stroj 2.
Skusal/testoval som podla roznych navodov, pravdepodobne mainstream HA
tools, co som nasiel cez google, ale zaujima ma, ci ma niekto skusenost
s niecim konkretnym s cim je aj skutocne spokojny.

Moc vdaka, pb.

--
S pozdravom / Best regards / Mit freundlichen Grüßen