[vpsFree.cz: community-list] Testování krátkodobé zátěže / návštěvnosti

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Mon Mar 24 14:23:35 CET 2014

Ahoj,

chci se zeptat zkušenějších v oblasti testování krátkodobé zátěže, kteří
mohou poradit, zda si pro obecné testování vystačím např. s Apache Bench a
výsledky z jednoho stroje typu 100 requests per second můžu brát
důvěryhodně?

V tuto chvíli mi jde o to, když vím, že v +/- jeden okamžik začne přicházet
2000 návštěvníků, tak zda to server ustojí. Když udělám test s Apache Bench
a vyleze mi, že všechny požadavky byly dokončeny s max odezvou 1 vteřiny,
tak bych si řekl že ano.

Pokud ne, jaké metody / služby byste mohli doporučit?

Díky, s pozdravem

Nikos