[vpsFree.cz: community-list] Security navod pro mene zdatne wanted

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Tue Mar 18 00:03:09 CET 2014

Súhlasím.

Myslím, že to minimum je návod aspoň "Zabezpečení linuxového serveru" od
Petr Krcmář.
Ak sa podaria aj ďalšie skvelé návody na bezpečnosť linux servera,
určite ich implementujem.
Stabilita je základ, a keď vidím tie výpadky v Prahe, tak som rád že to
mám v Brne, okrem iného.

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*