[vpsFree.cz: community-list] Security navod pro mene zdatne wanted

ondra.gersl at gmail.com ondra.gersl at gmail.com
Tue Mar 18 00:09:35 CET 2014

Ahoj,

všem, kteří si nejsou v nastavování serveru a jeho služeb úplně jistí,
doporučuji pročíst seriál Správa linuxového serveru, kterou napsal Michal
Dočekal pro server linuxexpres.cz -
http://www.linuxexpres.cz/praxe/sprava-linuxoveho-serveru Zvláště
doporučuji si projít "Praktické rady pro zabezpečení (nejen) SSH".