[vpsFree.cz: community-list] KnowledgeBase

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Sun Jun 15 20:13:55 CEST 2014

Dne 14.6.2014 20:29, Pavel Snajdr napsal(a):
> Jakmile se s Petrem dohodnu nejak konkretneji (az dodovolenkuje),
> budem to komunikovat sem na list a urcite bude potreba dobrovolniku :)

Je to jak píše Pavel, je třeba překopat VPS, na které to běží (mám to
rozdělané, ale nakonec se to smázne a udělá ještě jinak, ale to je
technické pozadí věci) a pak na tom můžeme začít stavět. Vymyslíme
koncept (rozdělení na začátky, pak nějaké pokročilejší kurzy, různé
služby, bezpečnost a podobně) a začneme plnit. Pravděpodobně teď na
konci měsíce se do toho vrhnem. Oslovím si vás pak :-)

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz