[vpsFree.cz: community-list] vpsAdmin API a další směr vývoje

Paladin paladin at jstation.cz
Sat Jun 14 20:16:50 CEST 2014

Nazdar,

On , Jakub Skokan wrote:
> Aktivita je vítána. Hodilo by se, kdyby se našlo pár lidí, co by udělali
> klienta ve svém oblíbeném jazyce. Nejvíc by se nám hodil alespoň
> proof-of-concept v JS, abychom si ověřili, že je možné udělat UI kompletně v
> HTML5 & JS, já už na to aktuálně nemám čas.

je zajem o c++ klienta? stejne ho vyhledove budu delat, pouze mne
zajima, jestli ho mam potom delat v nejake prezentovatelne forme a nebo
to spise vest jako "interni" projekt ( == kod ne tak hezky a misty
hackoidni a neobecny).

Hezky den,
P.
--
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.