[vpsFree.cz: community-list] mail reseni (zimbra, ...?)

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Fri Jul 11 00:32:27 CEST 2014

On 2014-07-11 00:14, Jirka Bourek wrote:
> Automatická odpověď v Postfixu mi přijde trochu divná - odesílat
> autoreply v situaci, kdy ještě mail není doručen do schránky a možná
> ani nebude. Tohle bych nechal spíš na Dovecotu s vhodným Sieve
> pravidlem
>
> Jinak postfix-dovecot-roundcube by automatické odpovědi umět mohlo -
> Dovecot je umí poslat a Roundcube umí nastavovat pravidla. (Jestli to
> umí i ten iredmail, to už nevím, klikátka jdou trochu mimo mě ;-))

+1 pro sieve. Dovecot umí managesieve, Roundcube má managesieve plugin a
má i přímo funkci "Vacation" - akorát teď z hlavy nevim jestli nativně,
nebo skrz plugin, ale backend je v každym případě sieve.

iRedMail mi nepřišel moc použitelnej - instalace dobrá, ale ruku na
srdce, instalaci a konfiguraci zvládne každej trochu schopnej člověk. Co
je důležitý je administrace a tu má iRedMail placenou.

Osobně používam trošilinku krkolomný řešení
postfix-dovecot-davical-prosody a roundcube+caldavzap+otalk.im, kde
PostfixAdmin používam jen jako frontend k User DB, v ní vytvořené view
pro dovecot-sasl, kterej poskytuje autentizaci všem ostatním službám.
Dobrý je, že v PostfixAdminu existuje elementární
provisioning/accounting, takže se to dá trochu "poskytovat".

Jedinej problém, kterej mě v současnosti trápí, je CalDavZap, resp.
frontend ke kalendáři. Android a PC v pohodě, ale webově nic moc - pro
RoundCube jsou pluginy, ale žádnej pořádně nefunguje a ten placenej se
mi zatim kupovat nechce. Jakmile bude k dispozici rozumnej calplugin pro
RoundCube, není co řešit - všechno ostatní už tam je (CardDav, IMAP,
sieve, ... ) Tohle by právě měl umět ten Kolab, ale jak sem řikal, ten
se mi rozjet nepovedlo :/

  -miky