[vpsFree.cz: community-list] mail reseni (zimbra, ...?)

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Fri Jul 11 00:14:42 CEST 2014

Automatická odpověď v Postfixu mi přijde trochu divná - odesílat
autoreply v situaci, kdy ještě mail není doručen do schránky a možná ani
nebude. Tohle bych nechal spíš na Dovecotu s vhodným Sieve pravidlem

Jinak postfix-dovecot-roundcube by automatické odpovědi umět mohlo -
Dovecot je umí poslat a Roundcube umí nastavovat pravidla. (Jestli to
umí i ten iredmail, to už nevím, klikátka jdou trochu mimo mě ;-))