[vpsFree.cz: community-list] X Server na VPS - zkusenosti, navody

Petr Tesařík vps at tesarici.cz
Mon Feb 24 18:46:24 CET 2014

On Mon, 24 Feb 2014 16:55:30 +0100
Tomas Meszaros <meszaros at advice.sk> wrote:

> len mensia vsuvka.
> ked som pouzival nomacine na staniciach kde boli rozne rozlisenia tak to “trocha” blblo castokrat sa mi to cele zhodilo a musel som sa pripojit nanovo, ale je tomu uz aky taky piatok tak mozno tuto chybu uz odstranili.

Aha. Ne, tohle mi nikdy nefungovalo dobře a vlastně mě to dost
rozladilo, když to v nějaké verzi přidali. Jde o to, že pokud je
velikost displeje (v pixelech) na vzdáleném stroji větší než na
lokálním, tak se nomachine snaží nějak škálovat obraz. A to opravdu
použitelné není. Dá se to někde vypnout (sorry, teď nevidím kde, holt
už je to taky nějaký pátek, co jsem to nastavení hledal).

Petr T