[vpsFree.cz: community-list] Zápis a slajdy ze setkání 1. února

Peter Bubeliny peter at neri.sk
Wed Feb 5 10:34:12 CET 2014

Ahoj,

ak sa mozem pripojit par otazkami:
- stalo by za zamyslenie, ak by sa terajsich 100GB na NAS rozdelilo na
50GB + 50GB backup?
- pripadne pri dalsom hw upgrade / prepisanie vpsadmina do Rails4 / ...
, tiez nie je vhodne zvazit aby kazdy diskovy priestor (VPS,NAS,...) mal
backup? asi to pozna kazdy - "Nezalohovane data = nie dolezita /
nepotrebne data" a napr. konkretne pri NAS si myslim ze by postacoval
backup iba za posledny den, a osobne som radsej za mensi priestor ale
zalohovany :)

Nemusime tu diskutovat o technicky detailoch, len ci tieto "napady"
nestoja za zamyslenie...

Tiez by ma zaujimalo, co si o tom myslia ostatni clenovia.

pb.

On 02/05/2014 09:44 AM, Pavel Snajdr wrote:
> Cau,
>
> parametry VPS vychazeji z nekolika promennych:
>
> a] jaky HW je dostupny na trhu
> b] jaky HW si muzeme dovolit z a]
> c] kdy naposled jsme obmenili vetsinu hw (tzn. kdy budeme delat upgrade)
>
> Ja si jednou za cas delam "bean counting day", kdy prochazim vsechny
> masiny a pocitam/obhlizim pomery, jak se pouzivaji disky, RAM, CPU v
> case a jak se to blizi k limitum HW.
> Vzdycky, kdyz najdu dostatecnou mezeru mezi limity a realnym vyuzitim,
> navysujeme parametry.
>
> U disk space je ve hre nekolik promennych - velikost datasetu, nad
> [...]

S pozdravom / Best regards / Mit freundlichen Grüßen