[vpsFree.cz: community-list] Zápis a slajdy ze setkání 1. února

Patrik Matejsek matejsek.patrik at gmail.com
Wed Feb 5 09:33:28 CET 2014

Též zasílám pochvalu nad skvělou prací, kterou zastáváte a díky za možnost využití... ;)

Krátce by mě zajímalo, uvažujete-li do budoucna navýšení úložného místa (HDD) pro samotné VPS. Pracuji s trochu náročnějšími službami na prostor, pro uložení využívám NAS, ale samotné služby spouštím přímo z VPS...ale znovu připomínám, že se jedná pouze o informační záležitost, prostě by mě to zajímalo.

Díky a přeji ještě mnoho úspěchů do budoucna!

Odesláno z iPadu