[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Aug 20 12:59:38 CEST 2014

Moje predstava je podobna necemu, jako tenhle link [1], akorat by
chtelo tam mit statickou grafiku :) Nicmene ten layout mi prijde
celkem prijemnej, pofackovat to z jedny-druhy strany a myslim je to
nekde, kde si to predstavuju -> potom jeste napsat texty, ktery jasne
a strucne vysvetli, o co nam jde a cim jsme uzitecni, dal to bude
chtit asi prolozit hromadou odkazu na KB (Jardo! :D), kde budou veci
dal vysvetleny.

Ucelem toho webu by melo byt vpsF v kratkosti predstavit a ukazat
jednoduchou cestu k nastudovani vseho podstatnyho pro ty, kteri o to
budou mit zajem. Nicmene na tom webu by mohlo byt co nejmin
dynamickych informaci a zbytek by mel byt budto prolinkovany, nebo
napr. nejak dynamicky propojeny (thinking news feed by se nejak hodilo
ujednotit).

[1] http://symfony.h2a.lu/

snajpa